torstai 7. helmikuuta 2013

Hey you !

Tää viikko tai ennemmin puolikas semmonen, on suoraansanoen ollut ihan perseestä. Jatkuva hedari, jonka takia tuntunu että koko helkkarin maailma kaatuu päälle ja sen on varmaan huomannu mun naamasta, joka on ollu enemmän norsun vitulla, kuin yleensä (siis mun normaali ilmehän on norsun vittu).



Onneks toi kuva on pelastanu monta hetkee ku oon hihitelly yksinäni metrossa tolle :D Osaan jotenki todella hyvin samaistuu tohon kusenkeltaseen jääkarhuu ! Oon aina luullu et jääkarhut on ihan puhtaanvalkosia ?  Ei ainakaa tää kaveri


Namu leikkii rantajellonaa taustalla !



 Nyt pitäis ruveta värjäilemää hiuksia. Tää on ihan mun luottoväri tyvi kasvun värjäämiseen ! Suosittelen. Toi on hyvä, kun mukana tulee 2 pussukkaa sellasta hopee naamiota nii niillä viimeistää lähtee keltaset pois (vois suositella tota tolle jääkarhullekki ?)
Pakkaamaanki pitäis ruveta, kun huomenna taas lähtö Hämeenlinnan suurkaupunkiin. Joten, näillä puheilla mä liukenen tästä.

Cya !

2 kommenttia: