torstai 6. helmikuuta 2014

WADAP?!


1. Vietin suurimman osan kevät/kesä ajasta meijän mökillä anttolassa ja laivalla mikkelissä.
2. En ajanu kivelle ! ;)
3. Kesä-asu on paras asu
4. Yleinen pahennus on aina muodissa.
5. Sain myös tietää että minigolf ei missään nimessä oo meikäläisen kutsumuslaji.



1. Viimeaikoina oon viettäny tiiviisti aikaa mun uuden rakkaan Sons of anarchyn kanssa. Pitäishän mun vissiin niihin ylppäreihinki lukea ?
2. Loppukesästä käväsin New Yorkissa. Oli kokemus ja anytime oon valmis lähtemään tukka putkella takasin.
3. Marc Jacobsin kuulokkeet löyty Shopbopista. Voin kyllä suosititella kyseistä putiikkia.
4. IG taidekuvia
5. Michael Kors- spämmi ja ujo "olen saanut auton ja ajokortin" mainostus.
6. Synttärilahja keiju toi mulle super ihanat Hunterin saapikkaat <3
7. "kattokaa kaikki mitä mulla on"




Tässä kohtaa jäädyn ja tuijotan koneen näyttöä, päässä hakkaa peltiapina, joka kysyy "avaanko nää asukuvat vai jätänkö kaikki kylmäksi?" Ehkä mä avaan ne. Jos jollekkin kykenen inspiraation kohteena olemaan niin enhän mä voi julma olla.
1. huivi- zara, farkkutakki- continental, neule- ginatricot, farkut- dr.denim, kengät- hunter original gloss, kello- tommy hilfiger
2. huivi- zara, neule- ginatricot, farkkupaita- hm, farkut- dr.denim, puhelinpussukka- cubus, saappaat- ?, rillit- nissenin kierosilmä vahvuuksilla.
3. huivi- vero moda, neule- hm, farkkupaita- hm, farkut- only, kengät- vans


 

1. farkkuliivi- second hand, neule- vero moda, koru- hm, farkut- dr.denim
2. kuulokkeet- victorias secret, huivi- hm, hame- cubus, farkkutakki- continental
3. huivi- zara, nahkatakki- bikbok, neule- bikbok, farkut- dr.denim, saappaat- nelly 

Näin olen uskollinen kaikille, jotka mun höpinöitä katselee. Melkein vuosi erittäin timmissä paketissa.

Cya !

1 kommentti: